II. TYDZIEŃ PIOSENKI POLSKIEJ w KRAKOWIE

1- 8 sierpień 2015                                          

Już po raz drugi na trzech krakowskich scenach: Piwnicy pod Baranami, Lochu Camelot i Pracowni Polskiej Piosenki Michała Zabłockiego, odbędzie się wielki przegląd piosenki literackiej, który zaprezentuje to, co w tej dziedzinie najciekawsze. W tym roku organizatorzy zapowiadają niezwykle różnorodny repertuar: od dynamicznych i nowoczesnych koncertów Kovalczyka (Pawła Kowalczyka – finalista Idola) czy Adama Krylika (laureata koncertu Debiuty na festiwalu w Opolu), poprzez długo oczekiwaną premierę koncertową Anny Szałapak, zaskakujące projekty wokalne Co-Opery (z parą znanych śpiewaków operowych, Justyną Reczeniedi i Krystianem Adamem Krzeszowiakiem) i 32-osobowego chóru mieszanego Passionart (z nowymi, wielogłosowymi kompozycjami Janusza Wierzgacza), po muzyczne subiektywne zwierzenia Eli Styki i Michała Jurkiewicza oraz spektakle i recitale wspaniałych artystów Piwnicy pod Baranami i Lochu Camelot.

z5

Rys. Piksele

A na dokładkę, kolejna tradycyjna już Lekcja Śpiewania na Rynku Małym w rocznicę wymarszu Pierwszej Kadrowej, na którą organizatorzy II. Tygodnia Piosenki zapraszają wszystkich umiejących i nieumiejących śpiewać.

Zachowujemy i rozwijamy krakowską tradycję piosenki literackiej – tak można określić naszą misję. Od Zielonego Balonika poprzez Piwnicę pod Baranami i Loch Camelot, po Pracownię Polskiej Piosenki Michała Zabłockiego, czyli wszystko to, co było i wszystko to, co na horyzoncie. Staramy się połączyć ogień z wodą, czyli to co, tradycyjne z tym, co nowoczesne. Na stronie www.krakowmiastopiosenki.pl już od teraz znaleźć można skoordynowaną informację, gdzie i kiedy udać się na koncert, czy spektakl. Stawiamy na prezentacje programów opierających się o wartościowe literacko teksty, wyłącznie w języku polskim. – komunikują organizatorzy.

Patronat honorowy nad tegorocznym wydarzeniem objęli – Prezydent Miasta Krakowa – Jacek Majchrowski oraz Narodowe Centrum Kultury. Za komunikację odpowiada CONNECTION public relations.

mat. CONNECTION MEDIA Rys. Piksele (2)

Organizatorzy/Partnerzy:
Fundacja Poemat w imieniu Amalgamatu Podmiotów Intensywnie Śpiewających „Kraków Miasto Piosenki”.
Biuro Prasowe:
CONNECTION MEDIA: CONNECTION public relations.

s6

Organizacje zrzeszone:

Piwnica pod Baranami, Fundacja Loch Camelot, Fundacja Piosenkarnia Anny Treter, Fundacja Poemat, Biblioteka Polskiej Piosenki.

conn

BIURO PRASOWE II TYGODNIA PIOSENKI
CONNECTION public relations

tel. 22 405 04 22,  kom. 601 131 556
email: biuro@connection.com.pl
www.CONNECTION.com.pl
www.artCONNECTION.com.pl